sobota 15. října 2016

Nálepkujem s Essence - Trib’o metric

Trib’o metric - Essence/ Claire's nails polish
Ahojte, dneska pro Vás mám novou manikúru, tentokrát ve studených tonech vylepšenou s jedny fajn nálepky. Při posledním nákupu v Rossmanu jsem ukořistila krásné nálepky od Essence ve slevovém košíku jen za 19,90, to neber to. Nálepky na nehty já můžu. Je to pro mě varianta, kdy se mi nechce s ničím moc dělat, ale zároveň chci mít nehty pěkné a nápadité.


Essence - Tribe' o metric

Vlastně mi padly hnedka do oka, oceňuju na nich jejich jednoduchost, nápaditost a hlavně krásné tvary, se kterými se dá vážně krásně vyhrát a tvořit ty nejrůznější kombinace. Černá s bílou jsou nesmrtelné kombinace a nemusím si při nich lámat hlavu, s jakou barvou je nakombinuju. Černé nálepky vyniknou nejlépe na pastelových barvách a na druhou stanu ty světlé na tmavých barvičkách.

Aplikace? Jednoduchá. Stačí opatrně nehty odlípnout vybranou nálepku a jednoduše aplikovat na pořádně zaschnutý lak, jinak se může lehce stát, že vám nálepka ne úplně zaschnutý lak poničí (ne že by se mi stalo...) Je fajn si vybírat laky, o kterých víte, jak dlouho schnou. Upřímně, u některých laků se mi zdá, že schnout snad hodinu. No, hodinu zas ne, ale víte jak to myslím. Takové laky se snažím hned vyřadit pokud se nejedná o obzvláště krásný odstín, to je pak těžké :D
Pro delší výdrž jsem jak vždy použila top coat a nechala jsem vrstvu pořádně zaschnout.


V mém případě nebyla výdrž nálepek nějak závratná, ale bylo to trochu tím, že jsem nepoužila zas tak dobrý lak (což se o odstínu říct nedá ♥), tak se poničily o něco dřív, než jsem čekala. Ale říkám, výdrž je hodně individuální, však to víte :)


Cílem toho článku bylo vás inspirovat, nalákat na práce s nálepkami a nezapomenou se koukat na slevové košíky v Rossmanu, kde se dají občas vybrat fakt poklady za pár korun.

Mějte krásný den!

4 komentáře: