pondělí 6. února 2017

Minimalismus


I’m in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I’m in love with your body... taky tak milujete Eda..ehm.....teda tu písničku? :)

Přeji krásný start do nového týdne, doufám, že jste si víkend užili, odpočinuli si a dělali něco, co vás baví. Dneska to bude opět pondělní lakovací příspěvek, tentokrát se ponese v minimalismu, jak jsme si mohli přečíst v nadpise. Říká se, že v jednoduchosti je krása. Souhlasíte? Já určitě ano, kolikrát se mi líbí jednoduché variace, jak v líčení, nehtech a oblékání i ve vyjadřování.



Proto jsem se rozhodla pro  nositelné nehty s puntíky. Tak hezké a tak jednoduché zároveň. Minimalismus na nehtech mám ráda, přestože jste třeba v minulém příspěvku mohli vidět opak, Když jsem si procházela obrázky s touto tématikou, uchvátilo mě hned několik looků, které bych chtěla zkusit a taky se s nima s vámi podělit. Hodí se i na krátké nehty, které mám po většinu času já. Ne, že bych nechtěla delší, ale zatím se úplně nedaří, tak lakuju to, co mým nehtům sluší, a že toho není nakonec zas tak málo.

Jako základ jsem použila bílý lak Essence - 33 wild white ways - Color intensifyung base, o které jsem psala v minulém článku. Váhala jsem ještě nad nude a mint barvou, ale nakonec vyhrála tato bílá barva. Krytí super, tentokrát jsem dala dvě vrstvy pro dokonalé krytí, na lak z drogérky za cca 45 Kč je fakt dobrej. Pokud nemáte bílý, zkuste, je to dobrý kup.



Na puntíky jsem si vzala nejvíc starý lak též od Essence (ani jsem netušila, kolik laků Essence mám) 63 Midnight rocker, taková hodně tmavě modrá. Přesně si pamatuju, kde a s kým jsem lak kupovala. O polední pauze na střední se spolužačkama v Rossmanu v tom výprodejovým košíčku jen za 5 Kč! Mazec,že?

Bohužel líp mi moc vyfotit nešel, je to už strařeček :)

Na pomoc jsem si vzala tyčinky do uší a díky nim jsem puntíky nakreslila. Tento tip jsem viděla na fbc a je fajn, akorát někdy je lakem musíte trošku dodělat, ale nic hroznýho.

Tip: nastříkejte na nehty trochu laku na vlasy, než bude používat svrchní lak. Pak se vám nestane, že by se tmavá barva rozpila do světlé. Někde jsem to kdysi četla a fakt to funguje. 


Co se týče top coatu, dneska jsem zkusila nový od E style Diamond top coat - extra strong. První dojem upřímně nic moc, hodně jsem se na něj těšila, efekt má dobrý, nehty jsou krásně lesklé a já mám problém s konzistencí, je podle mě hodně řídký, tečavý, což není úplně dobrý. Zkusím ho ještě jednou a pak dám vědět, jestli mám stejný dojem nebo ne.





Moje inspirace - příště asi někoho pověřím mi takto vyfotit nehty :)



„To, co lidé nazývají štěstím, je okamžik, kdy přestanou mít strach.“ Pierre Cesbron



4 komentáře:

  1. Biely lak som na nechtoch ešte nemala a neviem si ich na mne predstaviť, no niekedy to určite vyskúšam. Nechty sú krásne... ja najradšej používam tmavé (hlavne tmavočervené) laky :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  2. Minimalismus prostě miluji, vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to nádherně :) já si nehty nelakovala šíleně dlouho... vždy mi vadí, jak se lak rychle ničí a já jsem líná to přelakovat apod.. :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. jeej to je pekné :) to mi pripomína že by som si tiež mala nalakovať nechty :)

    OdpovědětVymazat